رقابت‌های تعیین پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور برگزار می‌شود

رقابت‌های تعیین پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور برگزار می‌شود

همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی رقابت‌های کشتی پهلوانی برای تعیین پهلوان کشور در سال ۱۴۰۱" و "مسابقات مهارت‌های فردی" رده سنی بزرگسالان" را برگزارمی کند.

رقابت‌های تعیین پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور برگزار می‌شودبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، این رقابت‌ها همزمان با ۱۳ رجب، سالروز میلاد مسعود حضرت علی (ع) و گرامیداشت چهل و چهارمین فجر آزادی، طی روز‌های ۱۳ تا ۱۵ بهمن  ۱۴۰۱ برگزار می شود.

هیئت‌های استانی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه اول بهمن نسبت به اعلام آمادگی و ارسال لیست نفرات خود از طریق سیستم اتوماسیون اداری (چارگون) و همچنین ثبت نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون، به نشانی الکترونیکی: www.pahlevani­-fed.ir با کد شناسه کشتی پهلوانی: (۲۰۲۲۵۷۳۷۶۰۲۱۲۲۷۱۲۰۵۸۷۱۲) و کد شناسه مهارت‌های فردی: (۲۰۲۲۱۵۳۷۶۰۲۱۲۲۷۱۲۰۱۱۸۱۲) اقدام نمایند.

ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی، کارت بیمه ورزشی معتبر و معرفی نامه از اداره کل ورزش و جوانان استان مربوطه توسط شرکت کنندگان الزامی بوده و در غیر اینصورت از شرکت آنان در مسابقات جلوگیری خواهد شد.



رقابتهای تعیین پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور برگزار میشود

رقابتهای تعیین پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور برگزار میشود

جدیدترین خبرهای
منبع خبر : iribnews.ir