Sorry, no posts matched your criteria.

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

استخدام کارشناس آموزش و پژوهش در شرکت نجات کسب و کار جهانی – «ای استخدام»

۸ دی ۱۳۹۶
بدون نظر

استخدام نجات کسب و کار جهانی

شرکت نجات کسب و کار جهانی در تهران در جهت رشد و توسعه شرکت فرصتهای شغلی زیر را برای نیروی انسانی پرانرژی، خلاق، دارای پشتکار قوی، سختکوش و هدفمند از طریق فرایند مصاحبه ایجاد نموده است.

ردیف عنوان شغلی شرح مسئولیت های شغل شرایط احراز شغل محل خدمت
۱ کارشناس آموزش و پژوهش
  • تحقیق و پژوهش در جهت تهیه و آمادهسازی جزوات و گزارشات علمی مدیریتی
  • ترجمه مقالات و کتب مدیریتی
  • تدوین جزوات آموزشی
  • تدوین گزارشات و پرزنتیشنهای مشاوره
  • مدیریت و هماهنگی timetable برنامه های مشاوره
  • انجام امور هماهنگی و اجرایی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی
  • نماینده شرکت در معرفی محصولات آموزشی در کنفرانسها و سمینارهای علمی
  • مسئولیت هماهنگی و به‌روزرسانی سایت و شبکه های اجتماعی شرکت
  • مدرک فوق لیسانس در رشته های مختلف مدیریت، روانشناسی صنعتی یا مهندسی صنایع
  • تسلط به زبان انگلیسی جهت جستجو و ترجمه مقالات و کتب بین‌المللی
  • تسلط بر نرمافزارهای office
  • پرانرژی
  • پشتکار قوی
  • متعهد
  • رازدار
  • مشتری-مدار
  • روحیه تیمی
  • علاقه به حرفه مشاوره مدیریت
  • قابلیت کار در ساعات طولانی بر اساس پروژه‌های شرکت
تهران، یوسف آباد
  • برای این شغل فرصت حضور در دورههای آموزشی مدیریتی که توسط شرکت برگزار میگردد، وجود دارد.
  • امکان توسعه شغلی برای یادگیری علم مشاوره
خلاصهای از فعالیت شرکت نجات کسب و کار جهانی:
شرکت نجات کسب‌وکار، تیمی از مشاوران مدیریتی است که تحت هدایت یک منتور استراتژیک گرد هم آمده‌اند. هدف اصلی شرکت کمک به مشتریان در تحول سازمانهایشان به سمت پیشرفت و موفقیت است. تیم نجات کسب‌وکار با استفاده از مشاورین حرفه‌ای علاقه مند به یادگیری و تشنه نوآوری، و به کمک علم سطح جهانی و مدل اختصاصی مشاوره‌ای خود به شرکت‌ها در پیمودن موفق این مسیر کمک می‌نماید. فعالیت شرکت در زمینه‌های تخصصی شامل موارد زیر می‌باشد:
  • تدوین و پیاده‌سازی برنامه استراتژیک
  • پیاده‌سازی و مدیریت پروژه‌های تحول سازمانی
  • تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های مارکتینگ و برند
  • تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های افزایش کیفیت و بهره‌وری
  • تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های مدیریت منابع انسانی
  • تدوین و پیاده‌سازی برنامه‌های لجستیک و زنجیره تامین
  • فرهنگسازی و ایجاد نگرش‌های نوین مدیریتی در مشتریان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینار در حوزه‌های مدیریتی

متقاضیان می‌توانند از طریق لینک زیر فرم استخدامی شرکت را تکمیل نمایند و یا با مراجعه به سایت زیر از طریق بخش ارسال رزومه در قسمت ارتباط با ما، رزومه خود را ارسال نمایند.

جهت تکمیل فرم استخدامی اینجا کلیک کنید